Besök Slusscaféet (Klicka här)
Skoftebyns IF
Pojkar 2013

Slusscafét 2022
2022-02-27 18:10

Hej!

Under vår och sommar kommer laget behöva att hjälpa till i Slusscafét. Det gör alla ungdomslag i föreningen då Slusscafét är en stor inkomstkälla för föreningen.

Schemaplaneringen är preliminär och innebär 1-2 pass per spelare, vi är just nu 37st spelare i truppen och vi fått 42st pass att fylla.

Alla behöver deltaga och göra sitt pass så blir detta överkomligt för samtliga.
Det är ju så att barnen är för små för att göra detta så det åligger föräldrar/familj att göra barnets pass, sjävklart skall barnen vara med och hjälpa till.

Preliminära tiden vi fått tilldelad är Lördag dag, exakt tid återkommer vi om, men trolig starttid är mellan kl 10-11.
Första lördagen är V17 och det kommer behövas 3st personer per pass.
Sista lördagen är v34, med uppehåll för lördag v25 och uppehåll under v28-30 så det kommer inte vara pass varje lördag under perioden.

Lejla Fatic (Ismails mamma) kommer hålla i planeringen och dela ut passen till alla, givetvis kommer det gå att byta pass sinsemellan.

Detta tar ni med Lejla så planeringen hålls till 1st person.

Lejla skickar ut planeringen så fort vi fått exakta tider och planerat in alla spelare.

Hälsningar Ledarna P2013