Besök Slusscaféet (Klicka här)
Skoftebyns IF
Pojkar Fotbollsskolan

Uppehåll fotbollsskolan
2022-04-05 14:48

Nu tar vi lite uppehåll med fotbollsskolan och laddar upp oss inför utomhusträningarna på Nysätra IP som startar vecka 19.

Pojkar födda 2015-2017 kommer då att träna på tisdagar mellan klockan 17:30-18:30. (Se kalendern)

Anmälan är öppen och görs här på hemsidan under fliken "Bli Medlem" och "Anmälan Fotbollsskolan".

Ni som redan varit med i fotbollsskolan behöver inte göra en anmälan igen, utan bara betala medlemsavgiften som har skickats ut.

Vi kommer att ha ett uppstartsmöte för föräldrar ca en vecka före första träningen.

Information om detta kommer.